نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشکارسازی شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکل‌گیری، آشکارسازی و اشتراک‏گذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
  • آموزش تحلیل محتوای کتاب‏های دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضه‏های نظام سلامت با تأکید بر آموزش [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 154-171]
  • آموزش شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانش‎آموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
  • آموزش اخلاق شناسایی مؤلفه‌های آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
  • آموزش عالی شناسایی نشانگرهای هدف‌های برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
  • آموزش فلسفه برای کودکان تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیبایی‌شناختی و نمره نقاشی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • آموزش هنر تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیبایی‌شناختی و نمره نقاشی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]

ا

  • اخلاق مراقبت برنامه درسی مبتنی بر اخلاق مراقبت: تداوم نقش مادرانه در دورۀ ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
  • اشتراک‏گذاری شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکل‌گیری، آشکارسازی و اشتراک‏گذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
  • اشتیاق به ارتباط تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعه‌شناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]
  • انعطاف‌پذیری تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
  • اهداف اجتماعی شناسایی مؤلفه‌های آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
  • ایفای نقش تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعه‌شناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]

ب

  • برنامة آموزشی اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیت‌پذیری تحصیلی بر سرزندگی‌تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
  • برنامه درسی برنامه درسی مبتنی بر اخلاق مراقبت: تداوم نقش مادرانه در دورۀ ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
  • برنامه درسی شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانه‌ای از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
  • برنامه درسی شناسایی نشانگرهای هدف‌های برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
  • برنامه درسی واکاوی مؤلفه‌های سواد فرهنگی برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
  • برنامه درسی شناسایی عوامل تسهیل‌کننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
  • برنامه درسی پنهان رابطة‌‌ برنامه درسی پنهان با هیجان‌های تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
  • برنامه درسی تلفیقی (درهم‌تنیده تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
  • برنامه درسی محیط شناسایی عوامل تسهیل‌کننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
  • بروندادهای برنامه درسی شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانه‌ای از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
  • بهزیستی تحصیلی رابطة‌‌ برنامه درسی پنهان با هیجان‌های تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]

پ

  • پایان‌نامه دکتری شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایان‌نامه‌های دکتری و مقایسه آن بین گروه‌های آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
  • پایۀ نهم ارزیابی تطبیقی سطح استدلال هندسی دختران و پسران پایۀ‌ نهم بر اساس نظریۀ فن‌هیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 157-177]
  • پدیدارشناسی تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]

ت

  • تجارب زیسته واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
  • تجربه زیسته تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی کتاب‌ درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم‌ مؤلفه‌های جامعه‌پذیری آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب‏های دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضه‏های نظام سلامت با تأکید بر آموزش [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 154-171]
  • تربیت اقتصادی طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
  • تربیت جنسی مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]
  • تعمق تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
  • تفکر زیبایی‌شناختی تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیبایی‌شناختی و نمره نقاشی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • تفکر فلسفی تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]

ج

  • جامعه‌پذیری تحلیل گفتمان انتقادی کتاب‌ درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم‌ مؤلفه‌های جامعه‌پذیری آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
  • جامعه شناختی معنایی تحلیل گفتمان انتقادی کتاب‌ درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم‌ مؤلفه‌های جامعه‌پذیری آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
  • جامعیت تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]

چ

  • چارچوب برنامه درسی طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]

خ

  • خلاقیت طراحی الگوی زیبایی‌شناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی: مطالعه‌ای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]
  • خودپنداشت تحصیلی رابطۀ‌‌ ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]

د

  • دانش‌آموزان رابطۀ‌‌ ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]
  • دانش‎آموزان شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانش‎آموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
  • دانش‌آموزان متوسطه تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعه‌شناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]
  • دانش ضمنی شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکل‌گیری، آشکارسازی و اشتراک‏گذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
  • دانشگاه نسل چهارم شناسایی نشانگرهای هدف‌های برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
  • درس تفکر و سواد رسانه‌ای شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانه‌ای از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
  • دوره ابتدایی طراحی الگوی زیبایی‌شناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی: مطالعه‌ای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]
  • دوره ابتدایی برنامه درسی مبتنی بر اخلاق مراقبت: تداوم نقش مادرانه در دورۀ ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
  • دوره ابتدایی تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
  • دوره ابتدایی شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکل‌گیری، آشکارسازی و اشتراک‏گذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
  • دوره تحصیلات تکمیلی واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاه‌های برتر جهان: مطالعه موردی رشته روان‌شناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
  • دوره متوسطه واکاوی مؤلفه‌های سواد فرهنگی برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]

ذ

  • ذهن‌آگاهی رابطۀ‌‌ ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]

ر

  • راهبران آموزشی و تربیتی واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
  • رشته‌ روان‌شناسی واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاه‌های برتر جهان: مطالعه موردی رشته روان‌شناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
  • رفتار غیرمولد تحصیلی رابطۀ‌‌ ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]
  • روش تحقیق واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاه‌های برتر جهان: مطالعه موردی رشته روان‌شناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
  • رویکردهای فردی شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایان‌نامه‌های دکتری و مقایسه آن بین گروه‌های آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
  • رویکردهای گروهی شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایان‌نامه‌های دکتری و مقایسه آن بین گروه‌های آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]

ز

  • زیبایی‌شناسی طراحی الگوی زیبایی‌شناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی: مطالعه‌ای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]

س

  • سرزندگی تحصیلی رابطة‌‌ برنامه درسی پنهان با هیجان‌های تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیت‌پذیری تحصیلی بر سرزندگی‌تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
  • سطوح تفکر فن‌هیلی ارزیابی تطبیقی سطح استدلال هندسی دختران و پسران پایۀ‌ نهم بر اساس نظریۀ فن‌هیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 157-177]
  • سنتز پژوهی واکاوی مؤلفه‌های سواد فرهنگی برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
  • سنتزپژوهی طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
  • سواد واکاوی مؤلفه‌های سواد فرهنگی برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
  • سواد فرهنگی واکاوی مؤلفه‌های سواد فرهنگی برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
  • سیاست واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]

ش

  • شجاعت اخلاقی شناسایی مؤلفه‌های آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
  • ششم ابتدایی تحلیل گفتمان انتقادی کتاب‌ درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم‌ مؤلفه‌های جامعه‌پذیری آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]

ع

  • عملکرد تحصیلی تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعه‌شناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]
  • عناصر برنامه درسی واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاه‌های برتر جهان: مطالعه موردی رشته روان‌شناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
  • عناصر برنامه درسی طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
  • عوامل تسهیل‌کننده شناسایی عوامل تسهیل‌کننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]

ف

  • فرایندها شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانه‌ای از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
  • فرایند یاددهی- یادگیری تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
  • فضای آموزشی طراحی الگوی زیبایی‌شناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی: مطالعه‌ای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]

ک

  • کارآفرینی شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانش‎آموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
  • کتاب تفکر و پژوهش تحلیل گفتمان انتقادی کتاب‌ درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم‌ مؤلفه‌های جامعه‌پذیری آن‌ها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
  • کتاب ‏های دوره پنجم ابتدایی تحلیل محتوای کتاب‏های دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضه‏های نظام سلامت با تأکید بر آموزش [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 154-171]
  • کرامت انسانی شناسایی مؤلفه‌های آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]

م

  • مؤلفه‎های آموزش کارآفرینی شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانش‎آموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
  • محیط کار شناسایی عوامل تسهیل‌کننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
  • مدارس ابتدایی شناسایی مؤلفه‌های آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
  • مزایا و معایب شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایان‌نامه‌های دکتری و مقایسه آن بین گروه‌های آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
  • مسئولیت‌پذیری تحصیلی اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیت‌پذیری تحصیلی بر سرزندگی‌تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
  • معلم شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکل‌گیری، آشکارسازی و اشتراک‏گذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
  • معلمان واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
  • مفروضه‏ های نظام سلامت تحلیل محتوای کتاب‏های دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضه‏های نظام سلامت با تأکید بر آموزش [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 154-171]

ن

  • نظریه داده بنیاد مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]
  • نقش مادرانه برنامه درسی مبتنی بر اخلاق مراقبت: تداوم نقش مادرانه در دورۀ ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
  • نمره نقاشی تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیبایی‌شناختی و نمره نقاشی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • نوجوانان مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]

ه

  • هدف شناسایی نشانگرهای هدف‌های برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
  • هندسه ارزیابی تطبیقی سطح استدلال هندسی دختران و پسران پایۀ‌ نهم بر اساس نظریۀ فن‌هیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 157-177]
  • هنر تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیبایی‌شناختی و نمره نقاشی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • هیجان‌های‌ تحصیلی رابطة‌‌ برنامه درسی پنهان با هیجان‌های تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]

ی

  • یکپارچه) تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]